27 april 2017

de nummer één van 't moment

De tas siert al een dikke week mijn schouder. En mijn bureau op 't werk. Daar staat mijn handtas steeds bovenop het bureau. Ondanks de clean desk toch iets vertrouwds dichtbij. Een beetje gek kan geen kwaad...



Dat ik een haat-liefde-verhouding heb met sociale media, was al duidelijk. Getuige de soms lange stiltes. Recent begon ik terug iets op Facebook te plaatsen. Kwestie van eens iets te laten zien aan de mensen uit mijn directere omgeving. Zij komen niet op mijn blog. Of kennen hem niet. En dat vind ik best zo. In het echte leven, heb ik graag meer controle over wie wat van mij weet. Vandaar...


Maar soit, een tas delen en op Facebook, en op IG en op de blog, dat is er precies toch wat over. Hoewel de complimentjes, vind-ik-leuks en hartjes dan wel weer een hart onder de riem steken.

weetjes:
patroon:  Moxie Crossbody bag van Betz White
stof:        katoen de voorraad
               kurkleer van bij k-bas
               Decovil light
               Vlieseline plakkatoen G700
grootte:   26,5cm lang, 24cm hoog, 4cm breed

18 opmerkingen :

  1. Toptasje! Echt ... misschien wel al het mooiste dat je ooit maakte? Alhoewel ... je hebt er al zoveel mooie gemaakt. Hier mag je best super fier op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ! ik klikte door op het patroon, en de jouwe is nog mooier dan de voorbeelden daar ! Ik ga die bag of the month club toch eens moeten uitpluizen... toptassen zitten daarbij. Ik post ook sommige zaken bewust niet op sommige media, niet iedereen moet alles weten hé !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. TOPKLASSE! Niet voor niets dat deze tas "op" jouw desk mag staan!!!
    Zo mooi en prachtig stofje gecombineerd met het kurkleer...in het blauw....ècht ook wel mijn lievelingstinten! Ik zit hier weer met open mond te bewonderen.... en ja hoor, helemaal gelijk dat je niet zomaar alles met iederéén deelt! Recht op privacy, weet je wel ;-) Nog een fijne dag, groetjes en een dikke knuffel van mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig hoe jij altijd weer de schoonste tassen tevoorschijn weet te toveren... zo zo zo fan!
    --ik sluit me in het rijtje 'overschot-van-gelijk' aan; mijn fb is behoorlijk leeg, ik snoeide in mijn 'vriendjes'lijst en vind het best ok zo. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zou enorm zonde zijn als deze tas ONDER je bureau zou belanden op het werk. ;-)
    Moest ik je collega zijn, ik zou heel blij worden gewoon door dit pareltje op je bureau te zien staan!
    Ik begrijp je gevoel over social media, maar ben toch blij dat je dit met ons allen deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je tas mag gezien worden en hoort zeker thuis bovenop je bureau.
    Ik deel je mening, niet teveel prijs geven.
    Geniet van het lang weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is zo mooi, ik zou hem ook op het bureau zetten. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi tasje, die mag best in het zicht staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een mooie tas! Prachtig gemaakt!
    Die uit de vorige blogpost ook al en die pop waar de nam Mila zo goed bij past, het quiltwerk...super!... ik ga je volgen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WoW! Madly, deeply in lover met die tas!!!!!! Wat een parel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik heb soms een haat-liefde verhouding met social media, net als jij, wegens tijdsgebrek vooral en andere zorgen, maar wat heb jij een pracht van een tas gemaakt zeg, die zou ik ook bovenop mijn bureau showen!! Om trots op te zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Janusje, hoe gaat het met je? Ik wens je een gezond en gelukkig 2018.
    Mogen we je biinenkort weer eens in blogland begroeten?
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoals elke keer weer een PRACHT van een tas, wat ben ik toch jaloers op jouw kunsten hierin. Hopelijk kom je weer wat vaker op de blog, alhoewel ik je wel begrijp, ook ik heb altijd niet de zin en de moed om eraan te werken, maar je doet het toch ook voor de reacties van trouwe kijkers of niet? Koester je tas en show je ze overal maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen