13 juni 2013

picknickpoging met muis en muis

patroon: Zo geknipt!

Muis en muis zouden picknicken... Het deken werd uitgespreid. Niet op het gras, nee, dat was nog nat. Hoewel het wel zou kunnen, want de onderkant is waterafstotend. Maar het gedoe nadien om het droog te krijgen, daar hadden ze geen zin in.

En stenen, die zijn toch maar hard. Maar ze hebben wel een superdeken hoor! Met ingebouwde fleece, zeg nu zelf!

Ondanks het gewicht van het hele ding, ging de wind er toch mee aan de haal. Ach ja, kommetjes met lekkers ontbraken... Die zouden wel raad geweten hebben met de wind.

Maar dit weekend, dan wordt het zonnig (zegt de weervrouw in mezelf, het echte weerbericht schuw ik voor de moment). En dan spreid ik mijn dekentje en ga er heerlijk op liggen soezen!

6 opmerkingen :

  1. Groot gelijk ! Echt picknick kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat dekentje is ook leuk. lekker vrolijk dat rood met wit.
    Die muizen zijn echt zo schattig.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat fin, ik vind het een heel mooi dekentje...rood is mijn lievelingskleur hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kijk eens hoe lief ze daar op dat deken zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk dekentje hebben de muizen gekregen! En lekker warm met dat fleeceje ertussen :) De muisjes blijven zooooo lief, ik smelt elke keer! Hopelijk is het dit weekend zonniger en kan je een nieuwe fotoshoot proberen...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief zijn ze en je hebt een leuke blog en ..... ik ben nu je volger :)
    groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen