28 december 2012

een blik op de boodschappentas

Een niet erg flatterende blik op de boodschappentas... Te vroeg donker, flits...

Maar hij is mooi, mooi, mooi... (Al zeg ik het zelf. Aan zelfvertrouwen ben ik niet rijkelijk bedeeld, maar als ik ergens trots op ben, dan ben ik daar ook helemaal vol van.)

Dus ik wacht op daglicht om de tas van alle kanten te fotograferen.

En ja, dat ik momenteel in een schildpaddenfaze zit, was al duidelijk, denk ik.

En ondertussen geniet ik van het bloggen en blogs lezen.

Tot later! (Toch wel gek om dat te schrijven, want veel lezers zijn er nog niet in deze prille beginfaze.)


1 opmerking :

  1. nu het vakantie is kan ik ook wel terug at blogjes lezen,... Maar na de vakantie is dat anders. Dan is het werken en zorgen voor mijn drie pateekes en dan komt het bloggen op het laatste. Maar ik wil die tas wel eens van alle kanten bekijken. je maakt super mooie dingen die een hoge afwerking hebben.

    BeantwoordenVerwijderen