2 januari 2013

wensen

Zucht... Thuis in de zetel na een paar heerlijke dagen weg. Nog helemaal warm van binnen, maar ook een beetje triest en doelloos.

Breien is fijn, maar nog zoveel fijner wanneer er lieve schatten in huis zijn. Samen in de zetel.
Thuis kan ik het niet, zo uren aan een stuk. Bij haken of breien heb ik gezelschap nodig. Al is dat op de trein of bij een koffie op café. Maar niets gaat boven écht gezelschap...



Rara? Nu twee daagjes oud... of liever: in de maak.
Dat wens ik jullie toe: gezelschap, hartelijk en warm, en de ruimte om te zijn wie je bent!

3 opmerkingen :

  1. Ik kan niet raden wat dat gaat worden. ben nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zit toch ook graag te reien in mijn eentje voor tv bij 1 of ander interessante docu of praatprogramma.
    En tegenwoordig neem ik mijn handwerk wel eens mee op café, al moet ik er dan wel het gezucht en de blikken van de cafébaas - mijn broer - bijnemen :)

    BeantwoordenVerwijderen