14 september 2014

...or not (coming soon)

Mijn laatste blogbericht hield een belofte in. Een aantal van jullie liet me weten een verwachtensvol geduld uit te oefenen.

Ik weet niet of ik die belofte kan nakomen.
- Al te veel computer op het werk... dat ding hoeft 's avonds niet per se meer op te staan.
- Ik heb werk dat ik graag doe en dat veel vergt van mijn hoofd (nadenken, denken, problemen oplossen... wat ik zocht, maar wel vermoeiend).
- De piano roept mij elke dag en kluistert me een uur vast op de pianokruk.
- En er is leven, met vrienden, zingen en vrijwilligerswerk.

Waar ik voor de zomer de tijd vond om zoveel te naaien? Geen idee. Misschien komt die terug nu het zoveel minder lang licht is 's avonds en het stilaan kouder wordt. Minder terrasjes, slentertochten door de stad...

Ik neem geen afscheid. Mijn blog verdwijnt niet. Misschien is er morgen al een nieuw bericht (weinig kans), of volgende week (wie weet) of volgende maand. Ik zie wel hoe het evolueert.

patroon: http://www.ravelry.com/patterns/library/raggedy-baby-buttons

18 opmerkingen :

  1. neem maar even een pauze sterkte met alles !!
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het komt zoals het komt... Ik lees dat het goed gaat met je, dat is alwaar telt! En als er dan plots eenberichtje verschijnt, ben ik er nog om het te lezen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik merkte al dat je weinig in blogland verkeerde... Zolang je maar dingen doet die je zelf leuk vind is alles prima!
    Op dat piano spelen ben ik stiekem heel erg jaloers...
    Het blijft nog even mooi weer, dus geniet nog maar van terrasjes en slenteren door de stad nu het nog even kan!
    En wie weet krijg je inderdaad weer blogzin tijdens de lange winteravonden?
    Lieve groetjes
    Onliemie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hadden het met zijn allen al opgemerkt, maar we leven in een vrij land. Gelukkig ga je je blog niet verwijderen, dat is meteen zo drastisch vind ik. Wat ik heel tof vind is dat je nu werk hebt dat je heel graag doet, ook al slorpt het tijd en energie, maar misschien betert dat nog wel. Ook is het zo dat er langere avonden aankomen en je misschien toch wel zin krijgt om te knutselen of te bloggen. Je moet doen waar je je goed mee voelt, maar ik lees dat het je goed gaat en je je amuseert en dat is het voornaamste, geniet ervan! Misschien toch tot binnenkort??? Je maakte een supermooie knuffel!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn blogvriendinnetje dat ik even niet gezien heb. Maar hé, hier ben je weer met een mooi berichtje. En het gaat goed met je. Meer moet dat niet zijn. Wil wel af en toe nog eens iets lezen dus spring toch soms effe langs op je blog. Super mooi popje heb je daar. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt dat een prachtige pop.
    Fijn dat je werk je goed bevalt en dat je van alles om handen hebt. Bloggen moet natuurlijk wel leuk blijven en dat doe je wanneer het jou uitkomt. Ik maak nu ook een rustige blogperiode door. Heb ook niks te laten zien. Komt vanzelf wel weer.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. volgens mij heb je het gewoon pleaant zonder bloggen op de moment, en dat is ook ok hé ;) . Geniet er van !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker doen zoals het jou uitkomt, maar je zult vast gemist worden hier

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees vooral : fijn nieuws ! ... en genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rustig aan en geniet, wie weet wat er dan nog komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ... en die uurtjes op de pianokruk zijn geld waard!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ik je blogberichtjes zal missen, da's zeker, maar te weten dat het je goed gaat, is nog veel belangrijker !
    Werk dat je graag doet, de passie voor het pianospelen die weer aanwakkert, fijne vrienden en belangeloze inzet die dubbele vreugde bezorgt, het is deugddoend om te lezen dat je het leven weer omarmt. Ik ben echt ontzettend blij voor je !
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooooh ge klinkt gelukkig ! Ik ook blij !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke blogje! graag om hier te blijven lezen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tijd voor een berichtje om te laten horen hoe het met je gaat. .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Awel zie, ik ben het helemaal met Vee eens. We hadden het gisteren nog over je en dat het jammer is dat je niet meer blogt! Alles goed met je???

    BeantwoordenVerwijderen