1 september 2013

mijn vakantiegevoel 9


Een heerlijk vakantiegevoel, op de valreep.

Het metekindje kwam gisteren slapen. Stond hij daar met in de ene hand zijn valies en in de andere zijn zwembroek. De boodschap niet mis te verstaan: ik wil gaan zwemmen!

Eerst buiten spelen, vond ik. Wanneer de zon schijnt, gaan we niet in een zwembad zitten (lees: zwemmen). Maar, na het avondeten, gaan we zwemmen! Toevallig was het zwembad langer open voor de laatste zaterdag van de vakantie. In zeven haasten een bakfiets gereserveerd bij Cambio, en daar gingen we.

Het vakantiegevoel, dat was vooral dat ritje naar en van het zwembad. Dat mocht voor mij eeuwig duren. Een zalige avondsfeer, fietsen, mijn ventje in de bak vooraan die genoot en voluit babbelde. Dat het meeste ging over mijn volgens hem ondermaatse rijstijl, laten we maar even terzijde. Niets mis trouwens met mijn rijstijl! Gaf hij op het einde ook toe: misschien was het toch wel een beetje goed, Claire. Een beetje...

Aan allen die morgen starten, een goede start gewenst! Hopelijk één die naar veel goeds leidt!

Mijn vakantiegevoel is een initiatief van Mamarina. Meer deelnemers vind je op haar blog.

5 opmerkingen :

  1. Amai, jouw metekindje heeft geluk met zo n meter ! Speciaal voor hem een vakfiets huren, tof !
    En we gaan dat goed doen morgen !!! Hoe zit het trouwens bij jou, al wat gewoon op je nieuwe werk ?
    Groetjes
    Vee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super mater ben jij. Geweldig dikke merci, ik ga er een sterke start van proberen te maken. Groeten Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ik altijd supertof gevonden zo'n bakfiets :-) Leek me een hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn van die kleine heerlijke geluksmomentjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat manneke heeft toch wel ferm geluk met zo'n lieve meter !
    Ik kan het me wel voorstellen, jouw vakantiegevoelmomentje: een vrolijke taterwater die het ritje naar het zwembad extra elan geeft, zeker met zonlicht bij valavond, heerlijk :)
    Fijn dat je er van genoot !
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen