13 november 2016

een late bloggers for life actie

Vanaf mijn computerscherm staren vijf vrolijke en lieve monsterachtige wezentjes me aan. Ze zijn de aanleiding om na twee maanden blogstilte nog eens een bericht het wereldwijde web in te sturen. Hoewel ik nog steeds geen fan ben van bandwerk, primeerde hier de stelling "één is geen".



Ik stel me voor dat een kind op de kinderoncologie in Gent uit een grote mand een vreetz'opper ofte zorgenvriendje kiest. Het badstoffen hoofdje vangt tranen op, de mond tracht leed te verzachten en het hart is streelzacht. Dat het ziekenhuis maar een verre herinnering mag worden, dat wens ik al die kinderen toe.

13 opmerkingen :

  1. Fijn om weer eens van je te horen :-)
    En met wat voor een bericht, ze zijn prachtig je vreetz'opper's ik weet het zeker daar gaan de kinderen heel blij mee zijn :) Leuke kleuren, mooie materialen!!
    Heel veel liefs en een dikke kus, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverds, ze zullen goed werk doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi...
    En ik sluit me aan bij Anita; fijn om weer wat van je te horen, ik was een beetje bezorgd ;-)
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn om op te vreten !
    xxx
    ps : binnenkort stuur ik een mailtje, het komt dichterbij !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukers zijn dat zeg. Leuk ook om restjes op te maken. Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van deze lieverds zullen de kinderen opvrolijken.
    Leuk om van je te horen.
    Fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn om te zien dat deze lieverds de reden waren om je blogstilte even te doorbreken. Uit de grond van mijn hart; dankjewel lieverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh en zo'n schoontjes en dan nog wel 5! Knap hoor. Je maakt er zeker een paar blij in Gent.
    Tot gauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn om iets van je te horen en zien. Wat een lieverdjes zijn dat zeg. Daar zullen de kindjes blij mee zijn. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar maak jij die kinderen vast en zeker heel blij mee. Knap dat je dit doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt hiermee vast en zeker 5 kinderen blij gemaakt! Misschien konden ze die voor volwassenen ook eens maken want ook ik of iemand anders heeft wel eens nood aan zo'n freetz'opper denk ik ;-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen