12 januari 2014

de uitslag

Random.org heeft beslist. 34 mensen hebben gereageerd op het bericht van de giveaway. 2 mensen lieten een boodschap achter bij de reminder, maar niet bij de giveaway zelf. Ik heb deze toegevoegd bij het totale aantal als nummers 35 en 36. En uit die 36 koos random.org:


Proficiat mANdarien. Als je mij jouw adres mailt, komt een ritstasje jouw kant uit. Ik probeer dit nog deze maand te maken.

Aan alle anderen: heel erg bedankt voor het meedoen, voor het trouwe volgen en alle bemoedigende en enthousiaste woorden. Dat doet steeds weer deugd!

5 opmerkingen :

  1. Gefeliciteerd mANdarien met dit leuke tasje.

    We zullen maar denken, niet geschoten is altijd mis. Volgende keer beter he ;-)
    In ieder geval bedankt voor de kans.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Поздравляю победителя!И всем хорошего дня ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jipiejee ! Wat leuk ! Ik zie hier net dat ik gewonnen hebben. Blij blij blij ! Alvast bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen