1 februari 2013

de schildpaddentas

De tas, bij daglicht in regenweer. Het paars is nog steeds eerder blauw dan paars... Er is in werkelijkheid eigenlijk geen gelijkenis tussen dit "paars" en het eigenlijke paars van de stof.

In tegenstelling tot het patroon heb ik vooraan één groot vak gelaten, afgesloten met een stukje velcro. De schouderriem maakte ik ook heel wat langer, omdat ik mijn tas graag dwars over de schouder hang. Tassen hebben anders nogal de neiging om van mijn schouder te glijden.

Nu op naar het volgende project. Weet nog niet wat...

Ik zou graag iets gaan doen met het handwerken. Een internetwinkeltje? Marktjes? Ik hou eigenlijk niet van bandwerk. Dan is een internetwinkeltje misschien handiger. Etsy of zo. Maar daar zijn er dan al weer zo veel van... Ik zou iets unieks willen. Maar ja, wat?

Een fijn weekend gewenst!

2 opmerkingen :

  1. hé, mooie tas. en je spulletjes zouden succes hebben. ik droom eigenlijk ook van iets met dat handwerk te doen en vrees dat er al een overvloed van winkeltjes bestaat. :-) ik hou het verlopig toch nog even bij hobby. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit en helemaal aan jezelf aangepast!
    tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen