19 februari 2013

uitslag giveaway

De laatste actie op mijn verjaardag: een winnaar loten! Eigenlijk zou ik ook nog kunnen kijken hoe ik deze foto gedraaid krijg. Te moe, geen zin meer. Op de harde schijf staat hij nochtans wel goed.

Maar goed de winnaar. Random.org koos nr. 7, zijnde Corien!
Corien mail je me jouw adres en voorkeur?

En de verjaardag, die was heerlijk! Een voormiddag naaien (waarvan het resultaat hiernaast; wanneer het af is, meer daarover). De bezigheden meer dan gehoopt, onderbroken door lieve berichtjes op GSM en facebook. Super!

Een verrassing ook: ik drink een kop koffie samen met de ook jarige buurvrouw, op het moment dat de postbode komt. "Oh, er is niets voor mij. Andere jaren is dat niet, dus dat zal nu ook wel zijn." En toch! Post, voor mij! Van Sneksniltje! Zo veel mooie en warme woorden. Dankjewel, dankjewel, dankjewel!

Na de middag ging ik naar de sauna. Ik doe dat niet vaak, maar ik vind het wel fijn. Lekker zweten, heerlijk warm. Buiten (!) een tijdschriftje lezen. IJskoude douche. Heerlijk.

Daarna avondeten bij mijn metekindje en dan thuis nog wat naaien. Als laatste een stuk taart met frambozen. En dat was het. Een lekker einde van een mooie dag.

O, dankjewel ook voor de verjaardagswensen op mijn blog! Volgende week trek ik nog een winnaar. Jullie hebben dus nog een kans. Voor het eerst deelnemen mag natuurlijk nog steeds!

5 opmerkingen :

  1. Had ik onlangs ook dat blogger mijn foto plots draaide! Nog een gelukkige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt als ene heerlijke dag en ik ga ook graag maar veel en veel te weinig naar de sauna !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, tot mijn schaamte ben ik je vergeten te feliciteren. Dus alsnog van harte gefeliciteerd.
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat leuk, ik heb gewonnen! Wat een leuke verrassing.
    Nu nog kiezen.... Ik vind de blauwe wel heel erg mooi!
    Ja, die zou ik heel graag krijgen.
    Heel hartelijk bedankt alvast. Ik zal je zo mijn adres mailen.
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog een fijne verjaardag en maak er een creatief en mooi jaar van.

    BeantwoordenVerwijderen