1 maart 2014

voor en na

Donderdagnamiddag slenterde ik door Antwerpen. In de regen. Stond op het programma: een bezoekje aan de kringloopwinkel en, vermits ik daar toch passeerde, even binnenspringen in de stoffenwinkels waar ik al veel over gelezen heb, Petit Pan en Julija's. In tegenstelling tot velen, ben ik niet zo zot van Petit Pan. De prints zijn wel mooi, maar nu ook weer niet wauw. Goed voor mijn portemonnee. Bij Julija's kocht ik maar een half metertje blauwe vogeltjesstof. Goed voor een lentefrisse lampenkap, dacht ik zo. De lamp vond ik jammer genoeg niet in de kringloopwinkel van Antwerpen, maar een dag later wel in die van Gent. Een blauwe dan nog wel, perfect passend bij mijn stofje.

Lampenkap ontmantelen en opnieuw opbouwen, keramieken onderstel grondig poetsen, en tadaa...
Ik vind dit zo'n leuk werkje. Hopen maar dat ik gauw nog eens een lampje op de kop kan tikken.



Een heel fijn weekend gewenst!

15 opmerkingen :

  1. Wat leuk gedaan zeg! Superleuk stofje ook! Ik vind 'em prachtig!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is echt wel mooi! allé, jong, ik ben wel zot van petit pan, maar ook niet van de prijs...pffff.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn als alles zo mooi samenkomt! Heel mooi stofke en knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je dat lampje op de kop kon tikken om er dan zo'n prachtig resultaat uit te halen in combinatie met dat mooie stofje !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat leuk zeg heerlijk fris kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig opgepimpt, je hebt een hippe lamp in huis nu! Ik zou er niet aan durven beginnen...
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie lamp is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super lampje ! Om helemaal van in lentemodus te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk nou wat een leuke metamorfose. Wat een stofje al niet kan doen he! Heel leuk.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2x mooi! Mooie vondsten (de lamp en het superschattige stofje) en een heel mooi resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amaai, wat een metamorfose!! Tof! En maar een half metertje gekocht bij Julija's, proficiat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen