5 december 2013

de handschoenen die hoogstwaarschijnlijk te klein zullen zijn

patroon: http://www.ravelry.com/patterns/library/flip-toppers-childrens-mitts

Voor een meisje dat van geel houdt. Haar hand meet 13 cm, deze handschoenen 12 cm... Te klein dus, naar alle waarschijnlijkheid. Tenzij de mama niet echt goed gemeten heeft en er nog een beetje rek op de handschoen komt. Ik vind uittrekken vreselijk. Ik waag het er dus maar op (tegen beter weten in). Ik kan er nog altijd nieuwe maken en deze kunnen dan mee naar de Beparkte Oplage.
En dan ben ik nu klaar voor het volgende gele dubbelproject!

3 opmerkingen :

  1. Dat zou zonde zijn, ze zijn zooo moooooi !!!! Echt prachtig van kleurtjes, helemaal meisje! Ik duim dat ze toch passen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze wel echt héél erg mooi dus ik hoop dat ze passen !

    BeantwoordenVerwijderen