8 december 2013

een kussensloop per dag


Een kussensloop per dag, of toch zo ongeveer, dat is de bedoeling. Tegen de Beparkte Oplage wil ik er 10 hebben. Dat vult mijn kraampje dan wat op.

Ik ben eigenlijk een beetje als een kip zonder kop bezig. Wat willen de bezoekers daar kopen? Een kleinigheidje, goedkoop? Of eerder een mooi stuk, maar dan natuurlijk ook duurder. Het eerste produceert relatief snel, maar mist voor mij aan details. Het tweede beantwoordt meer aan hoe ik ben als naaister, maar kost natuurlijk meer, zowel in geld als in tijd. Laat ik deze editie gewoon als test beschouwen. De kat uit de boom kijken, zien wat aansluiting vindt, leren voor de volgende keer.

5 opmerkingen :

  1. Knappe kussens alweer! Jij bent echt wel druk in de weer!! Het is altijd moeilijk om te peilen wat de mensen zouden willen kopen of besteden, wat ze zoeken, wat niet, altijd afwachten. Ik duim en denk dat je vast veel succes gaat hebben met al die prachtige dingen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij zijn kussens altijd wel gewild. Prachtig stofje heb je er weer voor gebruikt.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit kleurrijke kussen is vast supermooi (maar wat mensen kopen is steeds opnieuw onvoorspelbaar ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook deze is leuk. en kopen doen ze niet altijd. heb ik al gemerkt. de beparkte oplage was eerder een ervaring voor mij en de rommelmarkt in ons dorp kocht toen goed mijn zelfmaakspullen????? blijft een vraag hé. Ik wens je een enorm goede verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kleurencombinatie appelblauwzeegroen-zonnebloemgeeloranje-bordeaux/roestbruin is echt prachtig ! Heel geslaagd die kussensloop ! Maar zoals al enkelen reageerden: het is echt onvoorspelbaar wat mensen wensen te kopen. Laat je dus vooral niet ontmoedigen mocht de verkoop niet zo goed lopen; het zal zeker niet aan jouw zelfgemaakte creaties liggen, want die zijn alvast supermooi !
    Ik wens je ook een hele fijne verkoop en zeker een gezellige dag toe.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen