12 december 2013

op hetzelfde elan

Nog wat verder op het elan van gisteren: een kussensloop afgewerkt; ik heb er nu 5, halfweg dus. Het rode exemplaar is nog van dinsdag.
 En dan is er het oogverblindende gele rokje. Ik weet niet wat ik ervan vind. Ik vind geel een mooie kleur voor in de winter. Maar vooralsnog vind ik het vooral mooi op iemand anders lijf, geloof ik.
Ik heb mezelf getrakteerd op mijn favoriet te Huize Colette in Gent: een wittekop (koffie met witte chocolade, o zo zoet) en een brownie. Het was er helaas wat te druk naar mijn zin. Een jongeman achter me had de selectietesten bij Selor afgelegd, dezelfde als ik blijkbaar. Hij was daarover in geuren en kleuren met een luide, declarerende stem verslag aan het doen.  Ik kan me niet goed concentreren wanneer iemand zo luid praat. Ik moet dan luisteren, ook al wil ik dat niet. Bij hem ging het over een andere job. Hij was aangenomen. Ik wacht nog steeds op de resultaten van mijn tweede ronde. Dat het er maar gauw is. Ik vind het erg moeilijk om ondertussen verder te zoeken.

4 opmerkingen :

  1. Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen en gekeken. Amaai, wat ben je productief geweest, dat gaat echt een pracht van een kraampje worden. Je hebt gelijk, een eerste keer is altijd een test. Maar ik ben er zeker van dat er niet veel je kraampje zomaar voorbij zullen kunnen lopen, prachtige dingen heb je al gemaakt! Geel is hip, geel is mooi, ook bij jou! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een chique stofjes heb je gebruikt voor je slopen. Prachtig. Als dat niet verkoopt weet ik het niet meer hoor.
    En wat het rokje betreft. Lekker dragen hoor, is niks mis mee.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sollicitatiesucces !!!
    (ik ben heel erg fan van je rok ! Dragen !!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n heerlijk vrolijk kleurtje om die winterkou te trotseren ! Echt een hele mooie rok, dus niet twijfelen, direct dragen en ervan genieten. Oudste dochter zou stikjaloers zijn moest ze hier komen kijken, want haar lievelingskleur is geel ;) Ik heb onlangs op het stoffenspektakel gele canvas gekocht om een lange broek voor haar te maken. Deze week een geel kleedje afgewerkt voor haar, op zich heel geslaagd, maar totaal geen modelletje voor haar ondanks het extra pand en de plooitjes om extra wijdte te geven :(
    Maar jij ziet er op de foto echt prima uit met je rokje !
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen