20 december 2013

ritstasjesgepruts

patroon: http://www.etsy.com/listing/67631320/mini-clutch-sewing-pattern-with-double
Er zouden er hiervan een paar worden gemaakt, maar gisteren was het plots op. Dit exemplaar kon mijn naaimachine nog afwerken. De binnenkant is echter niet voor publicatie vatbaar. Ik had geen geduld meer. Tijd om te stoppen dus. De naaimachine is opgeborgen, de stofjes opgevouwen. Tot maandag, want dan moeten er dringend kerstcadeautjes gemaakt worden.

Tussen haakjes: dit is een superpraktisch ritstasje. Maar wat een gepruts! Er komt er nog wel eens eentje, wanneer ik weer bezegend ben met een portie naaigeduld.

Hmmm, de spellingscontrole geeft 4 fouten aan... Gisteren haalde ik nochtans 99/100 met de grote woordentest van de Universiteit Gent. Daarmee behoor ik zogenaamd tot de absolute topgroep qua woordenkennis. Ik hou wel van woorden.

Een heel fijn weekend gewenst!

10 opmerkingen :

  1. Succes morgen op de Beparkte Oplage en prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid, ik zou nog niet half zo creatief moeten zijn en het zou bij mij al lang 'op' geweest zijn! Geniet maar even van het winterzonnetje, en stel het goed morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er alvast heel erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er echt goed uit, net iets uit de winkel, je wordt hier heel ervaren en bedreven in lijkt me! Dat het op is, kan ik begrijpen, is het hier momenteel ook effe, dus rustigaan....
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is mijn favoriet! Wat een geweldig ritstasje en wat een heerlijke kleurtjes en stofjes. Top.
    Knap dat je 99 op 100 haalde. Spelling en woorden daar ben ik niet echt sterk in :-(

    Heel veel plezier en succes op de Beparkte Oplage!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo,

    deze zijn ook leuk geworden. Succes met de verkoop!

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met die test !!! Zou bij mij toch wat minder zijn denk ik.....dat tasje is heel mooi, en ik doe dat ook, als ik teveel fouten begin te maken, of te hard zit te knoeien : alles weg !!!

    BeantwoordenVerwijderen