18 december 2013

het einde van de slopen

 Het zijn er 8 geworden en dat is genoeg. Het wordt stilaan tijd om iets anders te doen dan uren per dag naaien. Het solliciteren op een versnelling hoger zetten bijvoorbeeld. Hieronder zie je nog de 3 laatste kussenslopen. En die allerlaatste, die zal te koop liggen op de Beparkte Oplage van zaterdag, maar... ik zou er niet rouwig om zijn dat die niet verkocht geraakt. Ik vind de sloop zo mooi...Mijn absolute lievelingsstofje. Een plaatsje op mijn zetel zou niet misstaan.



6 opmerkingen :

  1. Weer heel erg mooi! Je stand zal zeker uitblinken zaterdag. Door gezondheidsprobleempjes zal ik spijtig genoeg niet kunnen langskomen, ik ga meestal naar elke editie maar deze ga ik moeten passen. Heel veel succes met de verkoop (en het solliciteren)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mocht hij verkocht zijn, dan maak je er toch gewoon een koppelke voor in je zetel? Ik duim voor een goede markt zaterdag! En succes met de werk-zoektocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad een hele stapel. Mooi hoor.
    Eind januari kan ik ook beginnen met solliciteren. Dan verloopt mijn contract :-( Bah, ik zie er al tegen op.

    Groetjes, MOnique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn wel hele mooie sloopjes geworden.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. veel succes daar en nog meer bij het solliciteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In elk geval héél veel succes!! Volgens mij gaat dat een geslaagd dagje worden, zoveel mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen