11 december 2013

Goed gedaan!

patroon: Zo Geknipt
Vandaag was een dag zonder verkoopbare spulletjes. Productief was ze echter zeker! Ik ben wel wat trots op mezelf.

In de voormiddag een muts afgewerkt en nog iets anders ineen gestoken (meer details hierover komen wanneer de post beide heeft bezorgd op het juiste adres). Dat andere dingetje is mooi geworden! Dat vind ik althans.

Vervolgens in de namiddag deze mandjes gemaakt om orde te houden op mijn standje. Je bespeurt daar inderdaad kamsnamps. Ik zou er niet aan meedoen. Gewone drukknoppen volstonden. Maar toen ik zag dat ze toch wel vijfmaal goedkoper waren dan wat ik kocht aan drukknoppen, ben ik gezwicht. En gemakkelijk dat dat is! Niet te doen...

En na een bezoekje aan het postkantoor, wat boodschappen en een lekkere martini op café, was het avond. En die avond stak ik een rok halfweg in elkaar. In het geel, niet te geloven. Een onweerstaanbare drang dwong me om die prachtige gele velours tot een rok te verknippen. Ik heb serieuze twijfels bij geel en rok en ik, maar dat zien we dan wel. En toen was er zowaar nog tijd over om piano te spelen en een blogje te schrijven.

Goed gedaan, al zeg ik het zelf.

6 opmerkingen :

  1. Now you are talking girl! Fijn dat je met een goed gevoel op zo een productieve dag kan terug kijken.
    De mandjes zijn weer bijzonder leuk. Ik had nog nooit gehoord van kamsnamps maar al doende leert men.

    Groetjes, en hopelijk heb je vandaag weer een fijne creatieve dag.
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow, piamo spelen, iets dat ik nieuw weet over je. :-) Ik kijk uit naar de post. nu haasten om te gaan werken. ben nog altijd geen voorstander van die kam dingens. nog steeds gewone knopen en gewone drukknopen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lol, wat een dagje was dat, productief en leuk zo te horen! Ik gebruik ook van die plastieken dingen, maar verkies toch drukknopen (plastiek, that says it all ;). Als het 'voor de rappen is', durf ik het mandje krokantje ook in papier te maken (dat ik dan zelf eerst kleur)...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt wel knap gedaan, heel veel gedaan zelfs! Amai nog nie! Mandjes gemaakt en geheime projectjes verstuurd. Mandjes zijn trouwens supermooi! Camsnaps heb ik nog nooit gezien laat staan geprobeerd (ik loop achter) en dan nog tijd om op café te gaan, te bloggen en piano te spelen, waauw!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Wees maar fier op jezelf, goed bezig en ik ben benieuwd naar je rok.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen