4 januari 2013

de boodschappentas!

Tada... de boodschappentassen! Gemaakt zonder bestaand patroon. De  tas vormde zich geleidelijk aan. Fier dat ik ben.

Dat vind ik eigenlijk het fijnste: ergens aan beginnen met vage plannen, iets vormen, laten groeien, bijwerken... Zoals je met klei kan of houtskool. Maar meestal wil ik de boel teveel controleren en alles heel precies weten voordat ik begin. En ik weet nooit alles heel precies, dus ik begin niet. Maar deze keer lukte het.

De overige woorden lopen weg... Een feestje bij de buurvrouw. Harde muziek. Al mijn aandacht gaat er heen, hoewel ik dat niet wil.

Zij maakte een heel mooi schrift om afmetingen, bedenkingen en zo in bij te houden. Zou ik ook moeten doen. Misschien maak ik nog een derde tas. Dan kan ik foto's nemen en de werkwijze op mijn blog posten.

3 opmerkingen :

  1. die is zoooo mooi, zou echt in een klassenzaak kunnen staan en voor duur verkopen. PRACHTIG. je bent sterk in vormgeven en combineren.!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je weer terug bent! Ik zag het nu pas, na je reactie op mijn give-away, ben je meteen gaan volgen, je maakt zulke mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen