12 januari 2013

tijd voor een giveaway!

Tijd voor een giveaway!

Janusje is bijna een maand oud. Dat verdient een cadeautje voor mijn 5 lezers van het eerste uur of voor... ? Wie zin heeft in dit ritstasje, laat iets horen! Volger worden of wat reclame maken mag, maar moet niet. Je ziet zelf maar wat je ermee wilt. Het is gewoon leuk om iets te maken en daarna te kunnen weggeven.

Op 22 januari zal mijn onschuldige hand of één of ander intelligent computerprogrammaatje een winnaar kiezen.

Let ook op de lichte glans van zonlicht op de foto's! Mijn huisje laat geen licht toe (noordkant), maar de foto's wekken toch een vermoeden van de felblauwe lucht buiten. Geniet van het winterzonnetje! Ga ik ook doen.

14 opmerkingen :

  1. joepîe !!! ik wil wel een ritszakje winnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk! Dochter geniet hier al van een maaksel van jou, ik wil er ook ene! Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig ritstasje ! Die schildpadjes zijn heel leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben fan van dit ritstasje, ik doe dus graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk ritstasje! Maar ook je andere creaties zien er super uit. Je hebt er dus een volger bij!
    En doe graag mee met de give-away!

    Groetjs, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waw, zo mooi! En ook je andere creaties zijn super!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, ik vond jou via Moois van 'Me'. Veelbelovend jou blog! Ik doe graag mee met je give-away en zal een beetje reclame maken door een linkje te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben je tegengekomen bij 'Moois van 'Me''. Op haar smaak kan je vertrouwen! Ik vind zelf gemaakte spullen geweldig en daarom wil ik me graag opgeven voor je ritstasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat mooi, ik zag je staaan bij misscreatuurtje en ik ben GEK op giveaways, win alleen nooit wat maar wie weet.......... Duimen dus maar

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben zó blij dat je terug bent, Janusje. Je hebt een hele vlotte en aangename schrijfstijl, dus heb je weer een enthousiast volgertje erbij. Heel erg welkom terug in blogland ! Geniet volop van je creatieve ideeën en laat alle druk van buitenaf achter je; wat telt is dat jij er deugd van hebt en vreugde aan beleeft.
    'n hartelijke groet,
    sneksniltje
    P.S. konijn "Flavietje" zwaait uitbundig met zijn pootje een vrolijk groetje naar jou ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb dit gemist???? huh? oooh, ik doe wel mee hoor. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je mijn volger bent geworden. Ik hou van mooie dingen dus ben ook jouw volger geworden en doe graag mee aan je give away. Prachtig tasje!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n kans mag je niet laten lopen. je blog is ook veel te leuk om te missen dus er is een stalker bij ;).

    BeantwoordenVerwijderen