27 januari 2013

orde versus chaos

Ik naai en naai en naai, brei nog tussendoor, zoek nieuwe projectjes... Het is fijn. Maar het is ook een vlucht. Weglopen voor waar ik niet in slaag. En dat zijn veel crucialere zaken... Zucht.

Orde scheppen in de chaos. Dit mandje is gemaakt naar een patroon van Pink Penguin. Ik maakte het iets groter. Het is ideaal om aap 3 in op te bergen. Of beter, de aanzet van aap 3. Van de zetel boven, naar de keuken beneden, op zijn geheel in de schoudertas. Lekker makkelijk.

3 opmerkingen :

  1. alweer heel knap. enne, vluchten doen we allemaal een beetje hoor. als ik niet creatief kan zijn voel ik mij niet erg vrij dus... ben ik voor de moment wat opgesloten, maar het komt wel los denk ik dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeën liggen :-) Mooi dat mandje, bedankt voor de link, heb ook wel zin om dat te maken!

    BeantwoordenVerwijderen