3 januari 2013

help, het metekindje wil krukken als cadeau!

Het derde metekindje, Boris, acht jaar en overigens kerngezond, wist vorige week niet wat hij als cadeau wou.

- "Er is iets, maar telkens als iemand mij vraagt wat ik wil, weet ik het niet meer. En zo krijg ik het nooit."

- "Denk ik er nog eens over na. Ik bel je dan terug."

Daarnet gebeld: "Ik weet het weer! Ik wil echte krukken. Je weet wel, voor als je je been breekt. Gewoon voor de grap."

Ok. Geen simpele opdracht. Klein detail: het metekindje woont in het verre Zwarte Woud. Een anderhalve meter lang postpakket. Zie je het?

Dus aan alle creatieve zielen: heeft iemand een idee hoe ik aan Boris' wensen tegemoet kan komen? Ik dacht aan een zelfbouwpakket. Een zakmes? Vorige keer dat ik er was, was hij heel handig met de zaag. Boomhut maken... Maar ja, een zakmes op de post? En ik wil eigenlijk ook geen snijwonden op mijn geweten. Ze verkopen tegenwoordig pakketten met klemmetjes en toestanden om een huis of auto te bouwen uit kartonnen dozen. Misschien is dat een idee? WC-papier- en huishoudpapierrollen... krukken?

Nog iemand ideetjes?

2 opmerkingen :

  1. met die krukken kan ik je niet helpen. EN wat je aan het maken bent??????:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het ziet er niet uit hé? Het essentiële aha!-onderdeel hou ik natuurlijk voor het laatst. ;-)

      Verwijderen