25 januari 2013

Elisanna-clutch

De 'clutch met rimpels' van Elisanna! Met een kleine bemerking: de paspel en voeringstof zijn paars! Niet te zien op de foto, maar ja...

Inspiratie voor de kleur van de bloemen vond ik bij haar. Had me vroeger nooit gezegd dat ik roze mooi zou vinden! Mijn lievelingssjaal is roze, mijn trui heeft een roos randje... Het mag wel niet om het even welke tint zijn. Daarin ben ik wel nog kritisch.

Toen de clutch bijna af was, deed het me plots zo erg denken aan een bruiloft. Niet dat ik ga trouwen, verre van. De vorm, de rimpels... Nee, niet de kleur. De lus aan de clutch liet ik dus maar weg. 't Zou dan echt teveel aan trouwerij doen denken. Roze mag dan, maar het moet ook weer niet te meisjesachtig of vrouwelijk zijn.

3 opmerkingen :

  1. Hij is mooi, netjes geaan hoor, met beleid!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. accentjes in roze zijn mooi. Maar voor ons Linde probeer ik ook roos te meiden. dat is niet makkelijk met vrijgevige tantes die alles in roos mooi vinden. :-(

    BeantwoordenVerwijderen