26 januari 2013

een slaapzak voor aap

Aap heeft een slaapzak nodig. Wanneer we samen uit logeren gaan, dan kan ze toch niet zomaar in mijn valies verdwalen tussen de kleren, boeken, bolletjes wol en wat daar nog in zit!

Op maat gemaakt, lekker warm (ja, ja, gevoerd), vrolijke lentekleurtjes. Paars! ('t Is maar dat je het weet...)

Deze voormiddag ging ik zwemmen. Zonder aap, maar met de neefjes. Zwemles... Het was anders niet bepaald zwemweer. Heel goed ingepakt door de sneeuw fietsen naar het zwembad. Traag, voorzichtig om toch maar niet te slippen.

En dan loop ik door de doucheruimte naar het zwembad, kleinste neefje op de arm, zwemzak in de andere hand... om daar volkomen roemloos onderuit te gaan voor een massa publiek onder de douches. Het neefje heeft niets. Mijn reflexen werken blijkbaar goed. Zelfs geen traantje heeft hij gelaten. En ik... een portie schaamte rijker en een pijnlijke knie. In assorti met het paars van de slaapzak!

4 opmerkingen :

  1. Leuk gemaakt,en ik hoop dat het gezellig was met de neefjes!
    En dat de knie gauw overgaat, jammer hoor, voor jouw!
    Fijn weekend
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt weer! En aap is ook content. Hij is er zelf bij in slaap gevallen.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is heel knap gemaakt. en ooh, zoo ambetant vaalen in de douche. gelukkig heeft het neefje niets en die knie zal wel snel herstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai maar gij maakt zo n schoon dingen
    Zalig om op uw blog te kijken

    BeantwoordenVerwijderen